loading...
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا
خانم چالاک بازدید : 22 یکشنبه 23 بهمن 1401 نظرات (0)

خرید لوازم خانگی در نوروز

نوروز اولین روز بهار است و در آن طبیعت بعد چند ماه سرد و سخت از خوابی طولانی بیدار می‌ شود و از نو زندگی را برای خود و ما به ارمغان می آورد. ما ایرانیان هر سال شروع فصل جدید طبیعت را جشن می‌ گیریم. چند روزی قبل از رسیدن نوروز شروع به خانه تکانی می کنیم و برای خرید لوازم خانگی در نوروز به بازار می رویم. با تمیز کردن خانه سعی در خانه تکانی دلهایمان نیز می کنیم و برای هم آروزی سالی پر از سلامتی و خوشی می کنیم. جشن نوروز در ایران ریشه ای قدیمی و بیش از ۳ هزار قدمت دارد. عید نوروز در کشور های همسایه نیز برگزار می شود. نوروز در کشورهایی مانند روسیه، ترکمنستان، قرقیزستان، تاجیکستان، هند، پاکستان، سوریه، عراق، گرجستان، جمهوری آذربایجان، آلبانی، چین و ازبکستان نیز برگزار می شود.

عید نوروز اوایل فقط در ایران و افغانستان برگزار می شد. در دوران شوروی برگزاری عید نوروز ممنوع بود به همین دلیل اقوام مختلف مخفیانه این جشن را برگزار می کردند. برای اولین بار در تاریخ ۸ مهر ۱۳۸۸ سازمان علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) نوروز را به‌عنوان میراث جهانی به ثبت کرد. یکی از آداب و رسومی که در سال نو و با آمدن نوروز در بین مردم اتفاق می افتد تغییر دکوراسیون و لوازم خانگی است. بسیاری از مردم دوست دارند با آمدن سال جدید خانه ی خود را نیز تازه کنند. در این مطلب قصد داریم لوازمی که برای عید نوروز می توانید آن ها را تغییر دهید و خریداری کنید را به شما معرفی می کنیم.

 

نکات مهمی که برای خرید لوازم خانگی در نوروز باید به آن توجه کنید

اینکه در ایام عید بخواهید خرید کنید خیلی فکر خوبی است چون معمولا در این ایام روی قیمت مححصولات تخفیف می گذارند. اما باید مراقب باشید محصولی که خریداری می کنید اصل باشد و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. اولین گزینه ای که باید در نظر بگیرید شناخت نیاز های خود برای خرید است. مورد دوم این است که در مورد برند ها و محصولات تحقیق کنید، بهتر است از فروشنده بخواهید در مورد محصول توضیحاتی به شما بدهد. می توانید قبل از رفتن به فروشگاه برای شناخت بهتر از محصولی که نیاز دارید تحقیقات لازم را انجام دهید. نکته بعدی توجه کردن به قیمت ها است. به نمایشگاه ها بروید و زیاد قیمت بگیرید. گرفتن قیمت به شما کمک می کند تا بتوانید محصول را با مناسبترین قیمت خریداری کنید.

در این ایام نمایشگاه های زیادی نیز برگذار می شود که می توانید به آن ها سر بزنید. مقایسه کردن محصولات با یکدیگر موردی است که نباید بیخیال آن شوید. همیشه پایین ترین و یا بیشترین قیمت نشان بر خوب بودن محصول نیست. اطلاعات بیشتر کسب کردن گزینه ی پنجم است. مردد بودن در اینکه کدام محصول بهتر است طبیعی است باید راجع به محصول تحقیقات لازم را داشته باشید. داشتن ضمانت نامه مهمترین نکته ای است که باید به آن توجه کنید. باداشتن گارانتی و ضمانت نامه می توانید در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

 

زمان برگزاری نمایشگاه های بهاره

نزدیک به ایام نوروز نمایشگاه هایی برگزار می شود که در آن می توانید انواع و اقسام از جمله لوازم خانگی، پوشاک، آجیل، شیرینی، میوه و… را در آن جا مشاهده کنید. این  نمایشگاه هر سال در اسفند ماه و برای حمایت از کسب و کارهای مختلف برگزار می شود. قیمت در نمایشگاه ها معملا پایین تر است و بهترین محصولات خود را برای فرش به آن جا می آورند. حال و هوای نمایشگاه خیلی خوب است حتی اگر قصد خرید ندارید در فرصتی به آن جا سر بزنید و از دیدن محصولات لذت ببرید.

 

زمان برگزاری نمایشگاه های بهاره لوازم خانگی

 

خرید جهیزیه لوازم برقی عروس در ایام نوروز

بیشتر مراسم های عروسی در ایام نوروز برگزار می شود. لیست ضروری ترین محصولات خانگی و غیر ضروری را برای شما بازگو می کنیم که می توانید به آن برای خرید خود مراجعه کنید.

وسایل برقی ضروری 

وسایل برقی غیر ضروری 

یخچال و فریزر

غذاساز و گوشت کوب برقی

ماشین لباس شویی

آبمیوه گیری یا آب مرکبات گیر

جاروبرقی

ماشین ظرفشویی

اجاق گاز

بخار پز و پلوپز

تلویزیون

چای ساز و کتری قوری

اتو

سرخ کن

سشوار

ساندویچ ساز

ماکروفر یا توستر

همزن برقی

پنکه برقی

قهوه ساز و اسپرسوساز

مخلوط کن

سبزی خردکن

کولر

 سینما خانگی

یخچال و فریزر

از مهم ترین لوازمی که می توانید برای خرید در لیست خود قرار دهید خرید یخچال فریرز است و نمی توان آن را حذف کرد. از جمله از مهم ترین برند ها می توانیم به برند هایی مانند یخچال های هیمالیا، یخچال دوو، دیپوینت، گالان، دونار، بست، یخساران و.. نیز اشاره کرد . تو لیست لوازم برقی آشپزخانه جهیزیه عروس یخچال و فریزر از مهم ترین هاست.  یخچال و فریزر ها در انواع مختلف ساید بای ساید ، دوقلو ، بالا و پایین فریزر تولید می شوند.

خرید تلویزیون جهیزیه

در زمان تهیه وسایل برقی جهیزیه  یکی از کالاهای که مورد توجه قرارر می گیرد. تلویزیون های امروزی در انواع مختلف و در سایز های گوناگون تولید می شوند. برای خرید تلویزیون  طبق سلیقه خود  آن را انتخاب کنید زیرا تلویزیون ها  در فضای حال و یا پذیرایی خانه قرار میگیرد و از این نظر جزو وسایلی است که زیاد در معرض دید قرار می گیرد. در نظر گرفتن فضایی که می خواهید تلویزیون را در ا جا قرار دهید خیلی مهم است و باید طبق ان فضا سایز تولویزون را انتخاب کنید.

ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی

یکی از پرکاربرد ترین لوازم برقی که در هر خانه ای وجود آن لازم است ماشین لباسشویی  می باشد. اما در مقابل خرید ماشین ظرفشویی را نمی توان مانند ماشین لباس شویی ضرروی دانست. ماشین لباس شویی ها رو طبق اندازه ای که می خواهید انتخاب کنید زیرا اگر دو نفر هستید خرید ماشین لباس شویی های بزرگ مانند ۱۰ کیلو و ۱۲ کیلو انتخاب درستی نیست. لباسشویی ۵ تا ۷ کیلو برای افراد کم جمعیت بسیار مکناسب است.

 

ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی

 

جاروبرقی و بخارشور

یکی از لوازمی که نباید خرید آن را فراموش کنید جاروبرقی است. جاروبرقی از آن وسایلی است که برای هر خانه ای لازم می باشد و به پدون آن تمیزی خانه تقریبا غیر ممکن است. جاروبرقی ها  در انواع مختلفی مانند شارژی کیسه های، ایستاده و هوشمند در بازار موجود می باشند. شما عزیزان با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را خریداری کنید. در مقابل جاروبرقی بخارشور قرار دارد که می توانید برای تمیزی مبل و پرده و… از ان استفاده کنید. اما خرید آن از واجبات نیست ولی اگر می ئاید در منطقه ای هستید که گرد و غبار در آن زیاد است می توانید آن را خریداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه خریدهای نوروزی و با خبر شدن از زمان تخفیفات ویژه فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا از طریق این لینک https://gzingkala.com/important-recommendations-for-buying-household-appliances-during-nowruz/ وارد سایت شوید و ثبت نام کنید تا در ایام نوروز بتوانید محصولات لوازم خانگی اصل را با بهترین قیمت خریداری کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 390
  • بازدید سال : 6,444
  • بازدید کلی : 9,069