loading...
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا
خانم چالاک بازدید : 24 دوشنبه 15 اسفند 1401 نظرات (0)

راهنمای خرید زود پز برقی

امروزه به دلیل اینکه خیلی از افراد شاغل هستند و وقت زیادی برای آشپزی کردن ندارند،به همین دلیل کمترین فرصت را برا آشپزی کردن دارند. بسیاری از افراد برای اینکه سلامتیشان به خطر نیفتد از خوردن غذاها فسفودی و بیرونی پرهیز می کنند. این افراد به دنبال راهی سریع برای پخت و پز مواد غذایی خود هستند. نمی توانید هر روز غذای بیرون را مصرف کنید زیرا  هم هزینه ی زیادی باید صرف کنید و هم اینکه سلامتیتان به خطر می افتد. به نظر شما بهترین راهکار برای پخت سریع غذای سالم چیست؟ بهترین کار انتخاب وسایلی است که سرعت آشپزی شما را بالا ببرد. زودپز برقی از آن دسته وسایلی است که در کمترین زمان ممکن غذای شما را با حفظ ارزش غذایی آماده می کند. اگر شما هم فرصت زیادی برای آشپزی کردن ندارید خرید زودپز برقی یک پیشنهاد عالی برای شما عزیزان است.

تاریخچه شرکت تولید کننده پرشیا فرانسه

لوازم خانگی پرشیا با تولید مدرن ترین و بهترین لوازم خانگی که مطابق با استاندارد های جهانی و تحت نظر گروه پرشیا در فرانسه تولید می شود و با داشتن گارانتی ۱۸ ماهه در بازار ایران عرضه می شود. یکی از دلایل اینکه محصولات پرشیا در بین مردم محبوبیت پیدا کرده است داشتن استحکام و مقاومت آن ها است. محصولات پرشیا از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار می باشند که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید به راحتی محصولا را تعویض یا تعمیر کنید. گروه تولید پرشیا با توجه به نیاز شما عزیزان محصولاتی تولید می کند که کیفیت و سرعت مواد غذایی شما را افزایش می دهد.

راهنمای خرید زودپز برقی پرشیا فرانس مدل ۴۰۷

زودپز برقی پرشیا فرانس مدل ۴۰۷ یکی از بهترین دستگاه های ۴ کاره برای آشپزی در بازار می باشد که طرفداران زییادی پیدا کرده است. از زودپز برقی پرشیا می توانید به عنوان آرام پز، پلوپز و گرم کردن مواد غذایی تا ۴۸ ساعت استفاده کنید. توان مصرفی این زودپز ۱۰۰۰ تا ۱۱۹۰ وات و بسیار قدرتمند می باشد.این محصول از ظرفیت دیگ ۶ لیتر که مناسب برای تهیه غذای ۸ تا ۱۲ نفر می باشد برخوردار است. جنس بدنه آن استیل ضدزنگ بوده و دارای سوپاپ اطمینان روی درب، سیستم قطع کن خودکار است. داشتن این قابلیت ها بر روی محصول آن را به یکی از پرفروش ترین لوازم آشپزخانه شرکت پرشیا فرانس تبدیل کرده است. این زودپز به دلیل سرعت خوبی که در تهیه غذا دارد در بین افراد شاغل محبوبیت زیادی دارد و در کمترین زمان ممکن غذا را اماده می کند.

ظرفیت زودپز برقی پرشیا فرانس مدل ۴۰۷

گنجایش دیگ زودپز پرشیا ۶ لیتر است و برای تهیه غذای ۸ تا ۱۲ نفر مناسب می باشد. جنس دیگ آن سرامیک ضد خش است که به راحتی می توانید از ان استفاده کنید و نگران خراب شدن آن نباشید. زودپز برقی برای مواقعی که مهمان دارید و مواد پخته شده آماده برای تهیه غذا ندارید می توانید در مدت زمان ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت انواع حبوبات و گوشت یخ زده را بپزید. با خرید این زودپز برقی دغدغه ای برای آشپزی کردن و  پذیرایی از مهمان هایتان را نخواهید داشت و می توانید در کمترین زمان انواع مواد غذایی را با آن درست کنید. دیگ این محصول از دستگاه جدا می شود که می توانید آن را در ماشین ظرفشویی نیز بشویید.

ظرفیت زودپز برقی پرشیا فرانس مدل ۴۰۷

 

ویژگی های زودپز برقی پرشیا فرانسه

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در هنگام خرید زود برقی نباید از یاد ببرید توان مصرفی دستگاه است. توان مصرفی این محصول ۱۰۰۰ تا ۱۱۹۰ وات است. هر چقدر توان دستگاه بالاتر باشد با قدرت بالاتری کار می کند و در پخت مواد بهتر عمل می کتد. زودپز برقی پرشیا از حرارت و فشار بخار بالایی برخوردار است که باعث  پخته شدن سریع مواد غذایی در سریع ترین زمان ممکن می شود. تایمر زودپز برقی پرش ۹۰ دقیقه می باشد. آنالوگ آن به صورت چرخشی است و خیلی محکم است تا در حین چرخیدن و کار کردن زیاد با زودپز خراب نشود. جنس دستگیره های این زودپز از عایق بوده و در بالاترین دماها و فشار های داخلی نیز می توانید بسیار ساده زودپز را جابه‌جا کنید و باعث سوختگی نمی شود. از دیگر ویژگی  این زودپز برقی سیستم قطع خودکار آن می باشد که باعث بالا بردن امنیت دستگاه شده و خطر انفجار را به کمترین میزان می رساند.

زودپر برقی همه کاره پرشیا با استفاده از ورق استیل ضدزنگ مقاومی که در ساخت آن استفاده شده است در برابر رطوبت مقاوم بوده و می توانید با توجه بهخ این ویژگی تا سال های زیادی از آن استفاده کنید. از مزایایی که میتوان به آن اشاره کرد گرم نگهداشتن غذا در زودپز تا ۴۸ ساعت می باشد. فناوری گرم نگه دارنده زودپز برقی پرشیا این محصول را پکاربردتر کرده است. فناوری گرم نگه دارنده باعث می شود گرمای مواد غذایی به مدت زیادی حفظ گردد. این زودپز برقی با مصرف کمترین انرژی و بیشترین بازدهی و کارکرد توانسته است به خوبی در بین خریداران محبوبیت پیدا کند. در قسمت زیر دیگ از پایه ضد لغزش استفاده شده است تا در حین کارکردن بتوانید بدون هیچ نگرانی ان را روشن کرده و در جای خود بگذارید.

 

قیمت زودپز برقی پرشیا فرانسه مدل ۴۰۷

برای اطلاع از قیمت به روز این محصول و مطالعه ی ادامه این وبلاگ می توانید از طریق این لینک https://gzingkala.com/the-quality-of-electric-pressure-cooker-persiafrance-model-pr-407/ وارد سایت لوازم خانگی گزینگ کالا شوید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 431
  • بازدید سال : 6,485
  • بازدید کلی : 9,110