loading...
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا
خانم چالاک بازدید : 62 شنبه 10 تیر 1402 نظرات (0)

 تفاوت جاروبرقی سطلی با جاروبرقی معمولی

لینک خرید جاروبرقی با کیفیت 

قبل از خرید جارو برقی باید نکاتی را  در نظر بگیرید تا خرید بهتری داشته باشید. باید بدانید که از جارو برقی چه انتظاراتی دارید و میخواهیدکه قدرتش چقدر باشد. آیا شما  فقط تمیزی سطحی برایتان مهم است یا می خواهید محیط را عمقی تمیز کنید؟ برای یک تمیزی فوق العاده به یک جارو برقی پر قدرت نیاز دارید تا به بهترین شکل ممکن محیط را تمیز کند. جارو برقی ها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند که می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. یکی از پر قدرت ترین جاروبرقی ها جارو برقی سطلی می باشد که از توانایی بالایی برای تمیز کردن انواع محیط برخوردار است. در این مطلب تفاوت جارو برقی سطلی و جارو برقی معمولی را برای شما بازگو می کنیم.

راهنمای خرید جاروبرقی سطلی

یکی از پر قدرت ترین جارو برقی های داخل بازار، جاروب رقی از نوع سطلی می باشد. از این جارو برقی می توانید برای مصارف خانگی، صنعتی، اداری، کارواش ها و هتل ها استفاده کنید. این جارو برق یها دارای قدرت مکش ۱۵۰۰ وات هستند که به راحتی می تواننند هر نوع آلودگی و گرد و غبار را پاک کنند. جارو برقی های سطلی نیز تولید شده اند که مناسب جمع آوری آب و خاک هستند. حجم مخزن جارو برقی های سطلی راا ۱۸ تا ۲۲ لیتر ساخته اند که حجم بسیار زیادی است و به راحتی هر نوع آشغالی د رآن ذخیره می شود. جنس این جارو برقی ها رو معمولا از پلاستیک مرغوب و استیل می سازند.

قیمت جاروبرقی سطلی بهتره یا معمولی؟

 نکاتی که برای هر خریداری مهم است قیمت محصول می باشد. با توجه به فناوری و قابلیت هر محصولی قیمت نیز تعیین می شود. قیمت جارو برقی سطلی نیز بیشتر جارو برقی معمولی می باشد. دلیل اینکه قیمت این محصول بیشتر این است که دارای قابلیت و فناوری های بیشتری است. جارو برقی سطلی و جارو برقی معمولی که به ان موشکی نیز می گویند دارای تفاوت هایی هستند. یکی از آن ها این است که جارو برقی های بدون کیسه طرفداران بیشتری دارند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر هستند. این مورد یکی از تفاوت هایی است که باعث شده این جارو برقی طرفدارن زیادی پیدا کند. 

 

 طراحی جاروبرقی سطلی زیباتر یا جاروبرقی معمولی

بسیاری از افراد طراحی را و جذابیت محصول را اولویت قرار می دهند. طراحی جاروبرقی های معمولی به دلیل جمع و جور بودن زیباتر از جاروبرقی های سطلی می باشد. طراحی جاروبرقی های سطلی ایستاده می باشد و به صورت استوانه ای با یک مخزن بزرگ می باشند. جاروبرقی های معمولی به دلیل کوچکتر بودن در کمد و یا یک گوشه از اتاق جا می شوند. اما جارو برقی های سطلی به دلیل بزرگتر بودن فضای بیشتری برای نگهداری نیاز دارند وممکن است کمی از محیط را اشغال کنند.

 

 طراحی جارو برقی سطلی زیباتر یا جاروبرقی معمولی

 

تفاوت میزان صدای جاروبرقی سطلی و جاروبرقی معمولی

از بزرگترین تفاوت های جاروبرقی سظلی با جاروبرقی معمولی میزان صدایی است که تولید می کنند. با توجه به سایز و حجم جاروبرقی های سطلی صدای بیشتر و بالاتری از خود تولید می کنند. جاروبرقی های معمولی که جدیدا تولید می شوند صدای بسیار کمی دارند و همین امر باعث شده است که خریداران زیادی پیدا کند. از جاروبرقی های سطلی می توانید بیشتر برای مکان های صنعتی استفاده کنید. بسیاری از افراد نیز هستند که تمیز بودن محیط برایشان از میزان صدایی که تولید می شود مهم تر است. بنابراین به آن ها خرید جاروبرقی سطلی را پیشنهاد می دهیم.

قدرت مکش جاروبرقی سطلی بیشتره یا جاروبرقی معمولی

تفاوت آنچنانی بین جاروبرقی سطلی و جاروبرقی معمولی در قدرت مکش وجود ندارد. جاروبرقی های معمولی نیز قدرت مکش بالایی دارند و در رده خود عالی عمل می کنند. جارو برقی عای سطلی به دلیل اینکه دارای حجم بزرگتری هستند از توان بالاتری برخوردار هستند اما دلیل براین نیست که جارو برقی های معمولی قدرت مکش کمی دارند.  جاروبرقی های سطلی نیز دارای اندازه و سایز های مختلفی هستند که با توجه با سایز و ابعاد خود قدرت مکش های مختلفی دارند.

فیلتر بهداشتی جاروبرقی سطلی و خوابیده

وجود فیلتر بهداشتی یا همان فیلتر هپا یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید یک جارو برقی داشته باشد. با نبود فیلتر هپا در هنگام کار و جارو کشیدن گرد و خاکی که برای جمع کردنآن زحمت کشیده اید دوباره به محیط باز میگردد. فیلتر جاروبرقی های سطلی از نوع هپا و یا آنتی باکتریال می باشد و جاروبرقی های معمولی نیز از این ویژگی برخوردار هستند. هر دو نوع جاروبرقی دارای این ویژگی هستند و باعث تمیزی محیط و جلویگری از حساسیت هایی برای افراد می شوند.

حجم مخزن جاروبرقی سطلی و معمولی

از مهمترین تفاوت های جاروبرقی سطلی و جاروبرقی معمولی حجم مخزن جاروبرقی ها می باشد. حجم جاروبرقی سطلی بزرگتر و بیشتر از جاروبرقی معمولی می باشد. جاروبرقی های سطلی به دلیل حجم مخزن بالایی که دارند برای محیط های بزرگ بسیار مناسب هستند زیرا می تواند زباله بیشتری را در خود ذخیره کنند. بنابراین به راحتی می توانید محیط را بدون دغدغه پر شدن و بدون اینکه نیاز باشد زود به زود آن را خالی کنید تمیز کنید. کسانی که فضای محیط خانه آن ها بزرگ است انتخاب جاروبرقی سطلی انتخاب خیلی خوبی است. حجم مخزن جاروبرقی های معمولی کم است و بیشتر برای فضای خانه مناسب هستند. جاروبرقی های معمولی را به دلیل حجم کمی که دارند باید زود به زود تمیز کرد به همین دلیل جدیدا طرفدار های جارو سطلی بیشتر شده است.

 

حجم مخزن جاروبرقی سطلی و معمولی

 

استفاده آسان از جاروبرقی سطلی

استفاده کردن از جاروبرقی سطلی بسیار آسان است و طراحی ساده ای نیز دارند. کارایی آن راحت بوده ونیاز به مهارت خاصی نیست. جاروبرقی های سطلی دارای چرخ هایی هستند تا راحت تر کشیده شوند و نیاز نیست آن را مدام بلند کنید. این جارو برقی ها ب راحتی تمیز می شوند و مخزن آن ها نیازی به گذاشتن کیسه و پاکت برای زباله ندارند.

طول عمر و کارایی بالا

یکی از نکاتی که در هنگام خرید محصولات برقی باید به آن توجه کنید داشتن طول عمر بالای آن ها می باشد. اگر از محصولات برقی به درستی استفاده نکنید ممکن است باعث اختلال در عملکرد آن شوید. باید حواستان باشد که مخزن جاروبرق یرا به موقع خالی کنید تا به ان فشار وارد نشود. استفاده نادرست و تمیز نکردن اصولی جاروبرقی می تواند در کاهش طول عمر آن تاثیر بسزایی داشته باشد. بنابراین علاوه برا ینکه باید جاروبرقی را از یک برند معروف خریدرای کنید نحوه نگهداری شما نیز می تواند کمک بسزایی در طول عمر محصول داشته باشد.

مصرف مناسب انرژی

از عواملی که نباید ان را از یاد برید میزان مصرف انرژی جاروبرقی میابشد. اگر جاروبرقی شما حرفه ای باشد و دارای مزایای بسیاری نیز باشد ولی مصرف انرژی ان بالا باشد رضایت خریداران را نخواهد داشت. جاروبرقی های سطلی با توجه به این که مزایای زیادی دارند در مصرف انرژی نیز به خوبی امتحان پس داده اند. اگر محصول با گرید بالا باشد میزان مصرف برق آن بسیار کم خواهد بود و همین مورد باعث می شود مصرف برق کمتر و کاهش هزینه ها شود. تولید کنندگان نیز در هنگام تولید به این نکته  توجه بسایری کرده اند که اگر محصول دارای این ویژگی نباشد نمی تواند رضایت مشتریامن را به خود جلب کند. به همین دلیل به مصرف انرژی محصول توجه زیادی کرده اند.

چرخ های بزرگ و روان

یکی دیگر ار تفاوت های جاروبرقی های سطلی با جاروبرقی معمول یداشتن چرخ های بزرگ در آن ها می باشد. جاروبرقی های سطلی دارای ۴ عدد چرخ بزرگ و روان هستند که حرکت را برای کاربران خیلی راحت کرده است. چرخ ها طوری طراحی شده اند که به راحتی در هر مکانی قابل حرکت هستند. در پشت جاروبرقی ها یک گیره وجود دارد که محل قرار گیری سیم جاروبرقی می باشد. جمع کردن سیم در پشت ان باعث می شود که سیم ها مرتب باشند و به جایی گیر نکنند. برای کشیدن جاروبرقی همراه خود نیز می توانید از دستگیره ای که برای آن ساخته شده است استفاده کنید. جاروبرقی سطلی ها برای نظافت محیط های اداری، بیمارستان ها،کارخانه و هتل ها مناسب هستند.

بهترین اندازه سیم برای جاروبرقی سطلی

از ویژگی های یک جاروبرقی خوب داشتن سیم بلند برای جارو کردن است. اگر سیم جاروبرقی بلند باشد به راحتی می توانید آن را هر طرف که بخواهید با خود ببرید و به تمیز کردن بپردازید. فرض کنید سیم ارو ربقی کوتاه است باید مدام ان را از پریز خاج کرده و به پریز دیگر متصل کنید و این کار واقعا خسته کننده خواهد بود. جاروبرقی که سیم آن کوتاه است باعث می شود از تمیز کاری با ان جارو برق یزده شوید و میلی برای کار کردن نداشته باشید. اگر سیم جاروبرقی بلند باشد روند کار کردن بهتر و سریعتر انجام می شود و به راحتی می توانید جارو برقی را هر طرف که بخواهید همراه خود بکشید. سیم جاروبرقی های سطلی صنعتی و نیمه صنعتی از جاروبرقی سطلی ها بلند تر هستند و راحت تر می توانید به دنبال خود حرکت دهید. این نوع جاروبرقی ها برای فضای خانه های بزرگ نیز بسیار مناسب هستند زیرا اگر متراژ بالا باشد کشیدن مداوم جاروبرقی کار سختی خواهد بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 279
  • بازدید ماه : 279
  • بازدید سال : 6,333
  • بازدید کلی : 8,958