loading...
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا
خانم چالاک بازدید : 41 چهارشنبه 18 آبان 1401 نظرات (0)

راهنمای خرید بهترین مارک پلوپز

آشپزی کردن و پخت غذا جزء آن دسته از کارهایی است که باید وقت زیادی را در آشپزخانه صرف آن کنید و امروزه با افزایش اشتغال خانم ها و زندگی سرعتی و ماشینی دیگر زمان کافی برای آشپزی وجود ندارد. لوازم خانگی مانند زودپزهای برقی، غذاسازها و پلوپزها همیشه به نوعی مهمان آشپزخانه ها بوده اند و کمک بسیار زیادی به آشپز می کنند. یکی از کاربردی ترین لوازم پخت و پز که تقریبا تمام خانواده ها در آشپزخانه از این وسیله استفاده می کنند پلوپز می باشد. ما در این متن نکات مهمی را برای خرید بهترین پلوپز بذکر می کنیم که می تواند به شما کمک کند. همانطور که می دانید برنج یکی از پرمصرف ترین غذاهای ایرانی به حساب می آید و پای ثابت تمام سفره های ایرانی است.

شاید با خود بگویید پخت برنج بسیار کار ساده ای است و اصلا نیازی به خرید پلوپز نیست اما باید توجه کنید که تنوع برنج در بازار بسیار زیاد است. برخی اوقات تنها با کمی جوشیدن بیشتر، برنج شما به خمیر تبدیل می شود و شکل خود را از دست می دهد. خرید یک دستگاه که به شما کمک کند برنج تان را به بهترین نحو بپزید بسیار اهمیت دارد. اگر قصد خرید بهترین مارک پلوپز را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا آخر این مقاله با  فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا همراه باشید.

چه نوع پلوپزی را بخریم؟

برای خرید هر محصولی به خصوص لوازم برقی منزل باید به نکات زیادی توجه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. چون پلوپز نیز یک وسیله برقی به حساب می آید و تنوع زیادی در بازار دارد برخی از افراد در خرید پلوپز دچار مشکل می شوند. با توجه به بسیاری از نکات مانند اندازه، جنس کاسه، امکانات و قابلیت های پلوپز، اقلام همراه، قیمت و ... می توانید یک پلوپز را بررسی کنید و در صورت مطابقت با نیازهای شما آن را خریداری نمایید. ما در ادامه این متن مهم ترین معیارهایی را که باید هنگام خرید پلوپز به آن ها توجه کنید بیان می کنیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین و مناسب ترین مدل را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

اندازه و گنجایش پلوپز را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید

یکی از مهم ترین نکات برای خرید یک پلوپز با کیفیت انتخاب اندازه و سایز آن است و شما باید با توجه به تعداد افراد خانواده ی خود پلوپز بخرید. پلوپزها در اندازه های مختلف 1 لیتری الی 7 لیتری در بازار موجود هستند و ین شما هستید که اندازه پلوپز را تعیین می کنید. برخی از افراد با خود فکر می کنند که اندازه بزرگتر بهتر است و چرا پلوپز کوچک بخریم در حالی که اینطور نیست. باید به این نکته توجه کنید پلوپزهای بزرگتر مصرف انرژی بالاتری دارند و باید پول برق بیشتری را پرداخت کنید. جدا از این نکته پلوپزهایی که گنجایش بزرگتری دارند از قیمت بسیار بیشتری برخوردار هستند و شما باید بودجه بیشتری را صرف خرید آن ها کنید. یک پلوپز 1 لیتری برای پخت برنج 5 نفر کاملا مناسب است و به شما توصیه می کنیم از خرید پلوپزهای بزرگ برای خانوادهای کم جمعیت خودداری کنید.

جنس ظرف داخلی پلوپز را بررسی کنید

ظرف داخلی پلوپز از مهم ترین اجزای یک دستگاه پلوپز برقی است و شما باید به آن توجه ویژه ای کنید. این ظرف ها از جنس های مختلفی تولید می شود اما اگر شما به دنبال خرید بهترین و با کیفیت ترین پلوپز هستید سعی کنید جنس تفلون را انتخاب کنید. ظرف های تفلون باعث می شوند برنج به آن ها نچسبد و خیلی راحت هم شسته می شوند. در نتیجه خرید پلوپز با ظرف تفلون از بهترین گزینه ها به حساب می آید اما این بدین معنا نیست که جنس های دیگر از کیفیت خوبی برخوردار نیستند.

پلوپز تک کاره یا چند کاره لازم دارید

همانطور که در بالا اشاره کردیم پلوپزها انواع مختلفی دارند و شما باید قبل از خرید بدانید که به پلوپز تک کاره نیاز دارید یا به پلوپزهای چند کاره.  اگر در آشپزخانه ی خود دستگاه های دیگر مانند آرام پز، زودپز و ... دارید دیگر نیازی به خرید پلوپز چند کاره ندارید. پلوپز های چندکاره از لحاظ قیمت گران تر از پلوپزهای تک کاره هستند اما باید به این نکته هم توجه کنید که از لحاظ امکانات نیز با همدیگر تفاوت دارند. خرید پلوپزهای چندکاره برای افرادی که تازه عروس هستند بسیار پیشنهاد می شود زیرا دیگر نیازی به خرید چند دستگاه مختلف ندارند.

نمایشگر پلوپز چگونه است؟

پلوپزهای موجود در بازار از لحاظ نمایشگر به دو دسته کلی تقسیم می شوند. برخی از پلوپزها برای روشن کردن به دارای یک ولوم دستی هستند که کار با آن ها بسیار راحت است و از پرفروش ترین پلوپزهای موجود در بازار هستند.  برخی دیگر از مدل های پلوپز مجهز به صفحه نمایش دیجیتالی هستند که روی آن می توانید تایمر را فعال کنید. اگر در طول هفته چندین بار از پلوپز استفاده می کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم پلوپزی را خریداری کنید که مجهز به تایمر باشد.با استفاده از تایمر می توانید زمان مورد نیاز را برای پخت برنج تنظیم کنید و با خیال راحت به کارهای دیگر خود بپردازید. پلوپزهایی که دارای صفحه نمایش دیجیتالی هستند معمولا چندکاره می باشند زیرا قابلیت تبدیل به آرام پز، زودپز، پخت کیک و ... را دارند. امروزه مدل های جدیدی وارد بازار شده اند که می توانید زمان مناسبی را برای گرم کردن محصول در نظر بگیرید تا در زمان مصرف برنج گرم باشد.

رنگ پلوپز را انتخاب کنید

شاید با خود بگویید رنگ محصول چیز خاصی نیست و هر رنگی که دوست دارید می توانید انتخاب کنید اما اینطور نیست. پلوپز چون یک وسیله برقی برای پخت و پز است معمولا بدنه ی آن گرم می شود پس باید رنگی را انتخاب کنید که با دمای داغ زیاد آسیب نبیند. اگر در طول هفته چندین بار از پلوپزتان استفاده می کنید بهتر است رنگ های تیره را انتخاب کنید. پلوپزهایی که رنگ بدنه ی آن ها روشن یا سفید است ممکن است در طولانی مدت رنگ آن ها تغییر کنید و یا لکه دار شود. اگر دوست ندارید این اتفاق برای شما بیفتد به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که پلوپزهایی را خریداری نمایید که بدنه ی آن ها از استیل است.

قیمت پلوپز ها را بررسی کنید

مطمئنا همه ی ما قبل از خرید لوازم برقی آشپزخانه اولین نکته ای که به آن توجه می کنیم قیمت محصولات است. قیمت پلوپز با توجه به امکانات و قابلیت هایی که دارد متغییر است و شما باید بدانید مناسب ترین مدل برای نیازهای شما کدام است. پلوپزهای تک کاره با قابلیت تنظیم ولومی از لحاظ قیمت ارزانتر از پلوپزهای چند کاره با صفحه نمایش دیجیتالی هستند. شما عزیزان قبل از اینکه به فروشگاه لوازم خانگی بروید باید مقدار بودجه ای را برای خرید پلوپز تعیین کنید. با توجه به مقدار بودجه ای که در نظر دارید و امکاناتی که در بالا ذکر کردیم سعی کنید بهترین و مناسب ترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

جنس بدنه پلوپز را بررسی کنید

جنس بدنه لوازم برقی یکی از مهم ترین فاکتورها در هنگام خرید می باشد. پلوپز نیز چون برای پخت غذا می باشد باید از جنس خوبی برخوردار باشد. شما باید پلوپزی را انتخاب کنید که بدنه ی آن در اثر حرارت و گرما داغ نشود. کیفیت پخت برنج و شستشوی محصول رابطه مستقیمی با جنس بدنه پلوپز دارد به همین دلیل شما باید پلوپزی با جنس بدنه با کیفیت انتخاب کنید. برای اینکه بدانید جنس بدنه پلوپز قابل قبول است یا خیر به این نکته توجه کنید که فضای بیرونی پلوپز در هنگام کار نباید بیش از حد گرم شود.

قابلیت درست کردن ته دیگ دارد یا خیر

بسیاری از پلوپزهای موجود در بازار قابلیت درست کردن ته دیگ را دارند اما برای اینکه مطمئن بشید در هنگام خرید از فروشنده سوال کنید. اگر درست کردن ته دیگ برای شما اهمیت دارد حتما به این قابلیت هم توجه ویژه ای کنید تا بعد از خرید پلوپز دچار پشیمانی نشوید.

پرفروش ترین مارک های پلوپز موجود در بازار

شما عزیزان با توجه به نکات بالا باید سعی کنید پلوپزی را انتخاب کنید که از ویژگی های بالا برخوردار باشد. تعدادی از برندهای معتبر که امروزه در زمینه تولید پلوپز بسیار موفق هستند می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. ما در این قسمت سعی کرده ایم پرفروش ترین مارک های پلوپز را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید پس اگر قصد خرید پلوپز با کیفیت را دارید تا آخر این متن با ما همراه باشید.

خرید پلوپز 12 نفره پارس خزر مدل RCW271

اول از همه باید بگوییم که برند پارس خزر یکی از بهترین مارک ها در زمینه تولید پلوپز و لوازم پخت و پز  است. جنس بدنه ی این محصول از استیل ضد زنگ می باشد و برای افرادی که نگران تغییر رنگ بدنه ی محصول هستند بسیار ناسب است. گنجایش ظرف داخلی این مدل از پلوپز پارس خزر 2.7 لیتر است و برای پخت برنج 12 نفر مناسب می باشد. توان مصرفی پلوپز 12 نفره پارس خزر 950 وات است و این مقدار برای یک دستگاه پلوپز بسیار عالی است. از دیگر مزایایی که این محصول دارد جنس ظرف داخلی آن است که از تفلون نچسب می باشد. این پلوپز مجهز به کلید روشن خاموش و همچنین برای تنظیم دما دارای یک ولوم چرخشی است و کار با آن راحت است.

 

خرید پلوپز 12 نفره پارس خزر مدل RCW271

 

پلوپز دیجیتالی 8 نفره پارس خزر مدل DMC181P

پلوپز دیجیتالی پارس خزر یکی دیگر از پرفروش ترین محصول های شرکت پارس خزر می باشد که مدت زیادی نیست وارد بازار شده است. این مدل به پلوپز سخنگوی پارس خزر نیز معروف است و طراحی بسیار شیکی دارد. ظرفیت دیگ این دستگاه 1.8 لیتر مب اشد که برای تهیه برنج 8 نفره مناسب است. دارای 21 برنامه مختلف غذایی است که می توانید آن ها را از طریق صفحه نمایش دیجیتالی انتخاب کنید. رنگ آن سفید است و توان مصرفی آن 620 وات است و در هنگام کار بدنه آن داغ نمی شود. پلوپز، آرام، بخارپز، گرم نگهدارنده از قابلیت های این پلوپز دیجیتالی پارس خزر می باشند. جنس ظرف داخلی پلوپز از تفلون نچسب و جنس ظرف آرام پز آن از آلومینیوم می باشد. گارانتی 25 ماهه شرکت پارس خزر از مهم ترین مزایای این محصول می باشد و شما با خیال راحت می توانید آن را تهیه کنید.

 

پلوپز دیجیتالی 8 نفره پارس خزر مدل DMC181P

 

 خرید پلوپز 8 نفره پارس خزر مدل RCSC181

این محصول در مقایسه با سایر پلوپزها از قیمت کمتری برخوردار است و توان مصرفی آن 620 وات است. ظرفیت ظرف داخلی پلوپز 1.8 لیتر است و برای پخت برنج 8 نفر مناسب است. جنس بدنه آن از استیل آبکاری شده می باشد و جنس ظرف داخلی آن از تفلون نچسب است. از اقلام همراه این محصول می توان به دیگ آرام پز و پیمانه برنج اشاره کرد و 25 ماه گارانتی هم از مزایای این دستگاه می باشد. کار با این مدل از پلوپز بسیار ساده است و مجهز به دو کلید (روشن/خاموش) و (پلوپز/آرام پز) می باشد. برای اطلاع از قیمت به روز این محصول کاربردی روی لینک محصول کلیک کنید.

 

 خرید پلوپز 8 نفره پارس خزر مدل RCSC181

 

پلوپز پارس خزر 12 نفره مدل 271TS

این مدل از پلوپز پارس خزر از پرفروش ترین پلوپزهای موجود در بازار است و فروش بسیار زیادی دارد. طراحی این پلوپز به گونه ای است که بتواند برنج را به مدت 8 تا 10 ساعت گرم نگه دارد. بدنه ی این دستگاه از استیل می باشد و در برابر ضربات احتمالی کاملا مقاوم است. توان مصرفی آن 950 وات است و به راحتی نیازهای شما را برطرف می کند. ظرفیت ظرف داخلی آن 2.5 لیتر است و برای پخت برنج 12 نفر کاملا مناسب است. جنس ظرف داخلی پبوپز پارس خزر از تفلون نچسب و درب دستگاه از شیشه سکوریت ساخته شده است. این محصول از گارانتی 25 ماهه شرکت پارس خزر بهره می برد و شما عزیزان می توانید با خیال راحت آن را خریداری نمایید. با کلیک روی لینک محصول می توانید قیمت به روز و مشخصات کامل آن را مشاهده فرمایید.

 

پلوپز پارس خزر 12 نفره مدل 271TS

 

 خرید پلوپز دیجیتالی دونالکس مدل 900-DN

برند دونالکس یکی از جدیدترین برندها در بازار می باشد که با قیمت مناسب و کیفیت بالا توانسته جایگاه خود را در میان مردم پیدا کند. از بهترین مدل های پلوپز این شرکت می توان به پلوپز دیجیتالی دونالکس مدل 900-DN اشاره کرد. این محصول از طراحی بسیار شیکی برخوردار است و در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه می شود. جنس بدنه این پلوپز از ترکیب پلاستیک مرغوب و استیل ضد زنگ می باشد و دستگاه مجهز به یک صفحه نمایش دیجیتالی است. با استفاده از صفحه نمایش آن می توانید قابلیت هایی از جمله برنامه های غذایی سوپ، تخم مرغ، خورشت، مرغ، حبوبات، گوشت قرمز، بخار پز، فرنی، گوشت دنده، دسر پز، پخت سبزیجات، سرخ کردن، ماست زدن، آرام پز، زودپز را انتخاب کنید.

این دستگاه مجهز به تایمر و قابلیت تنظیم ساعت می باشد و توان مصرفی آن 900 وات است. حجم ظرف آن 5 لیتر است و برای تهیه غذای 10 نفر بسیار مناسب است. جنس دیگ پلوپز دونالکس از تفلون می باشد  و به راحتی می توانید آن را شستشو دهید. گارانتی معتبر 24 ماهه شرکت دونالکس از مهم ترین مزایای این پلوپز است. محصولاتی که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند در صورت وجود مشکل می توانید با نمایندگی در ارتباط باشید.

 

 خرید پلوپز دیجیتالی دونالکس مدل 900-DN

 

پلوپز و سرخ کن دیجیتال پرشیا فرانس مدل 415

پلوپز پرشیا مدل 415 یکی از بهترین و باکیفیت ترین پلوپزهای موجود در بازار است. برند پرشیا فرانس در زمینه تولید لوازم خانگی بسیار موفق بوده و تمام محصولات خود را به مدت 18 ماه گارانتی کرده است. این محصول از صفحه نمایش کاملا دیجیتالی بهره می برد و دارای طراحی بسیار شیک و مدرنی است. دارای 17 برنامه پخت از پیش تعیین شده می باشد و با استفاده از آن می توانید بخش زیادی از نیازهای خود را برطرف کنید. توان مصرفی این دستگاه 1050 وات است که با استفاده از قسمت سرخ کن می توانید غذاها را کاملا سرخ کنید. ظرفیت کل پلوپز 6 لیتر است که برای پخت غذای 12 نفر کاملا مناسب است. جنس بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ و پلاستیک می باشد که در برابر هر ضربه ای کاملا مقاوم است.

این پلوپز قابلیت نگهداری و استرلیزه کردن غذا را دارد و همچنین از قابلیت پخت سریع نیز بهره می برد. از دیگر مزایای این محصول می توان به قابلیت نگه داری حافظه تا دو ساعت حتی در صورت قطع برق اشاره کرد. به طور کلی میتوان این محصول را یک دستگاه همه کاره نامید و برای افرادی که توانایی خرید چندین دستگاه را ندارند بسیار کاربردی است. برای مشاهده عکس و قیمت به روز این مدل از پلوپز پرشیا روی لینک محصول کلیک کنید.

 

پلوپز و سرخ کن دیجیتال پرشیا فرانس مدل 415

 

 خرید پلوپز دیجیتالی بیم مدل 1201

این محصول از طراحی بسیار شیکی بهره می برد به طوری که در نگاه اول چشم خریدار را به خود جلب می کند. جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ و پلاستیک مقاوم می باشد و دارای یک دستگیره بلند جهت حمل آسان دستگاه می باشد. گنجایش مخزن این محصول 8.1 لیتر است که برای تهیه غذای 8 نفر مناسب است. توان مصرفی آن 860 وات و ولتاژ مصرفی آن 220 ولت است. دیگ این محصول از جنس سرامیک نچسب می باشد و قابل جداسازی است و به راحتی می توانید آن را شستشو دهید. بر روی صفحه نمایش دیجیتالی آن 17 برنامه پخت وجود دارد که می توانید برای تهیه انواع غذا از آن استفاده کنید. گارانتی پلوپز دیجیتالی بیم مدل 1201 نیز 18 ماه است و 5 سال خدمات پس از فروش شرکت پیراد سرویس را دارد. برای مشاهده عکس و قیمت بر روی لینک آن کلیک کنید و با ثبت سفارش می توانید آن را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

 

 خرید پلوپز دیجیتالی بیم مدل 1201

 

پلوپز دیجیتالی دی اس پی مدل KB5004

پلوپز دی اس پی یکی از پرطرفدارترین پلوپزهای سایت اینترنتی گزینگ کالا است که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. ظرفیت این محصول 5 لیتر است و برای تهیه غذای 8 الی 10  نفر مناسب است. جنس بدنه این پلوپز از استیل ضد زنگ است و در برابر هر ضربه ای کاملا مقاوم است. توان مصرفی آن 700 وات است و طول سیم آن 0.9 متر می باشد. دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی است که 12 برنامه پخت روی آن وجود دارد. جنس ظرف داخلی آن از تفلون نچسب است و چیزی به آن نمی چسبد. از مهم ترین مزایای این محصول قیمت استثنایی آن است که در فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا با تخفیف ویژه به فروش می رسد.

 

پلوپز دیجیتالی دی اس پی مدل KB5004

 

نتیجه گیری از مقاله نکات مهمی که باید هنگام خرید پلوپز به آنها توجه کنید !!!

ما در این مقاله سعی کرده ایم مهم ترین نکاتی را که باید هنگام خرید یک دستگاه پلوپز با کیفیت به آن ها توجه کنید بیان کنیم. در ادامه تعدادی از پلوپزهایی را که بر اساس رضایت کاربران جزء بهترین مارک های تولیدکننده پلوپز هستند به شما عزیزان معرفی کردیم. امید است با مطالعه این مقاله و توجه به نکات ذکر شده بتوانید بهترین و مناسب ترین پلوپز را برای آشپزخانه ی خود خریداری کنید. ما در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا انواع پلوپزهای تک کاره و چندکاره را با مناسب ترین قیمت بازار و بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می دهیم. جهت هرگونه سوال در زمینه خرید پلوپز می توانید با کارشناسان ما از طریق گفتینو یا تماس تلفنی در ارتباط باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 411
  • بازدید سال : 6,465
  • بازدید کلی : 9,090