loading...
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا
خانم چالاک بازدید : 24 پنجشنبه 25 اسفند 1401 نظرات (0)

راهنمای خرید خردکن برقی پرشیا

ممکن است قبل از خرید خردکن سوال هایی در ذهن شما نقش ببند که کاربرد خردکن برقی چیست؟ آیا می توان با خردکن گوشت را خرد و ریز کرد؟ نحوه استفاده از خردکن به چه صورت می باشد؟ از خردکن چه استفاده هایی می شود؟ خردکن ها چند سالی است که وارد بازار شده اند و توانسته است طرفداران زیادی پیدا کند. به دلیل استفاده و کارایی زیادی که از خرد کن می شود به خانم ها در راحت کردن تهیه غذا ها کمک بسیاری کرده است. قبلا خرد کردن مواد غذایی از جمله سبزیجات، مغزیجات و… کار دشواری بود اما با به بازار آمدن خرد کن های برقی خرد کردن این مواد خیلی راحت شده است. یکی از معروف ترین برند های خردکن برقی برند پرشیا فرانس می باشد که از توانایی و کیفیت بالایی برخوردار هستند.

کاربرد خردکن پرشیا به چه شکل است؟

با استفاده ا زخردکن های برقی پرشیا انواع گوشت، مرغ، سبزیجات، حبوبات، مغزیجات و… را به راحتی می توانید خرد کنید. با خرد کن های برقی پرشیا می توانید انواع مواد غذایی مختلفی را اماده کنید.  قابلیت چرخ کردن انواع گوشت را دارد که توانسته است جای چرخ گوشت را نیز بگیرد زیرا می توانید در ابعاد متخلفی گوشت را خرد کنید. امکان تهیه انواع سالاد و سس ها با خردکن برقی پرشیا وجود دارد. با وجود خرد کن برقی به راحتی می توانید مواد و سبزیجاتی مانند خیار، گوجه، هویج، اسفناج و … را خرد و یا با هم مخلوط کنید. از خردکن های برقی در تهیه پخت شیرینی و کیک نیز می توانید استفاده کنید به عنوان مثال می توانید بری ورز دادن خمیر قنادی از آن استفاده کنید.

 سرعت موتور خردکن برقی پرشیا

سرعت موتور خردکن برقی  تاثیر مستقیمی بر روی کارکرد ان دارد به طوری که هر چقدر سرعت موتور آن بیشتر باشد می توانید در زمان کمتری مواد را خرد کنید. اگر خردکن از سرعت زیادی برخوردار باشد قدرت خیلی کمی برای کارایی و مدت  زمان کمتری  برای خرد کردن مواد لازم است. خرد کن های پرشیا دارای سرعت قدرت بالایی هستند  و م یتوانید آن را در سرعت خهای مختلف تنظیم کنید. می توانید از سرعت کم آن  برای مواد غذایی که بافت سبکی دارند مانند خیار، انواع سبزی از جمله کرفس و گشنیز، سبی زمینی و … استفاده کرد. از سرعت زیاد آن برای خرد کردن و مخلوط کردن موادی که سخت هستند مانند هویج، چغندر و… استفاده کنید. این سرعت ها را می توانید در قسمت بالای روی خرد کن تغییر دهید.

ظرفیت خردکن برقی پرشیا فرانسه

خردکن های پرشیا فرانسه در ظرفیت های مختلفی تولید و در بازار موجود می باشند. شما عزیزان باید با توجه به ظرفیتی که برای خرد کردن مواد در نظر دارید خرد کن را تهیه کنید. خردکن های پرشیا در ظرفیت های ۶ لیتر و ۲ لیتر در بازار موجود می باشند. خردکن دارای ظرفیت ۶ لیتر حجم زیادی از مواد غذایی را خرد و مخلوط می کند. با این ظرفیت زیادی که دارد  می توانید مواد غذایی را با حجم زیادی خرد کنید. این خردکن برای مهمانی ها بسیار مناسب بوده و کار شما را راحت تر می کند. خردکن های با ظرفیت بالا برای رستوران ها و خانم هایی که در خانه مشغول به تهیه انواع کیک و غذاهای خانگی هستند مناسب است. از خردکن های کوچکتر و ظرفیت کمتر می توانید برا یمصارف کمتر استفاده کنید و معمولا لرای کار های روزمره آشپزخانه مناسب تر هستند.

 

کاسه خردکن برقی پرشیا فرانسه

 

توان مصرفی خردکن برقی پرشیا فرانس

 یکی از مواردی که در خرید هر دستگاه برقی باید به آن توجه کنید قدرت و توان مصرفی آن محصول است. توان مصرفی نشان دهنده قدرت دستگاه و توانایی های آن برای انجام کار است. توان مصرفی خردکن های ۴۰۰ تا ۶۰۰ وات می باشد که می توانند عملکرد بسیار  خوبی داشته باشند. با این توان مصرفی می توانید بسیاری از کارها مانند خرد کردن هویج و چغندر و خیار، مخلوط کردن انواع سبزیجات مانند سبزی هایی که برای خورشت و سوپ می خواهید را انجام دهید. توان مصرفی  یعنی مقدار انرژی که هر دستگاه می تواند مصرف کند و هر چقدر توان یک دستگاه الکترونیکی بیشتر باشد از قدرت بالاتری برخوردار است. توان و قدرت خردکن پرشیا برای مصارف خانگی و حتی رستوران ها بسیار مناسب است.

عملکرد توربو در خردکن برقی پرشیا

یکی از بهترین ویژگی هایی که یک خرد کن می تواند داشته باشد داشتن عملکرد توربو می باشد که حداکثر توان موتور را به کار می گیرد تا مواد رابا سرعت و با قدرت مخلوط کند. عملکرد توربو با توان  مناسبی که دارد تیغه ها را می چرخاند و به خرد کردن مواد  می پردازد. اگر خردکن دارای عملکرد توربو باشد می توانید برای خرد کردن بهتر و قوام بیشتر کنید.

سیستم ایمنی خردکن برقی پرشیا فرانسه

 قطعا همه ی ما ها دوستداریم محصولی خریداری کنیم که از سیستم ایمنی برخوردار باشد و بتوانیم از کار کردن با خیالمان راحت باشد. سیستم ایمنی خردکن های پرشیا به طوری است که اگر تمامی اجزای دستگاه به درستی سر جای خود قرار نداشته باشند دستگاه روشن نمی شود و این عملکرد از خطرات ناشی پرتاب شدن تیغه و یا کج شدن کاسه جلوگیری می کند. خردکن برقی پرشیا طوری طراحی شده است که در دمای بیش از حد به طور خودکار خاموش می شود و از سوختن موتور و اتفاقات ناخوشایند جلوگیری می کند.

جنس کاسه خردکن برقی پرشیا فرانس

خردکن های برقی پرشیا فرانسه با ظاهری زیبا و ساده طراحی شده اند. این خرد کن ها با توجه به اینکه ابعاد و استاندارد مناسبی که دارند در هر جایی می توانید از آن نگهداری کنید و به راحتی جا به جا می شوند. جنس خردکن های  پرشیا فرانس PR-124 از استیل ضد زنگ ساخته می شوند که در برابر هر گونه ضربه و حرارت مقاومت بالایی دارند. در طاحی آن ها از کاسه های شیشه ای نیز استفاده شده است که بسیار مقاوم ساخته می شوند. قسمت هایی از خردکن از پلاستیک فشرده مرغوب ساخته شده است که زیبایی خردکن ها را چند باربر و تمیز کردن آن ها را نیز راحت کرده است و از مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند. طول سیم خردکن های پرشیا تقریبا ۱ متر است.

 

جنس کاسه خردکن شیشه ای یا استیل

جنس تیغه های خردکن پرشیا فرانسه

جنس تیغه های خردکن از مهمترین قسمت های یک خردکن به حساب می آید زیرا این تیغه ها هستند که اصلی ترین کار را انجام می دهند. به همین دلیل باید از بهترین جنس ساخته شوند تا بتوان با آن موارد را بهتر خرد کرد و عمر خردکن را بالا برد. تیغه های خردکن باید طوری ساخته شوند که بتوانند انواع مواد غذایی را بدون گیر کردن خرد کنند. به این نکته توجه کنید که مقاوم بودن تیغه بیشتر از تیز بودن آن اهمیت دارد زیرا باید در برابر مواد سخت و سفت مقاومت زیادی داشته باشند. تیغه های خرد کن پرشیا فرانس از استیل ضد زنگ ساخته می شوند که که در مدت زمان طولانی تری تیز و مقاوم باقی می مانند.

از طریق این لینک https://gzingkala.com/is-the-persia-brand-electric-chopper-worth-buying/ وارد سایت لوازم خانگی گزینگ کالا شوید و ادامه ی وبلاگ را مطالعه کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 447
  • بازدید سال : 6,501
  • بازدید کلی : 9,126