loading...
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا
خانم چالاک بازدید : 29 چهارشنبه 09 خرداد 1403 نظرات (0)

 ساندویچ ساز چیست؟

ساندویچ ساز دستگاهی است است که با استفاده از آن میتوان انواع ساندویچ ها رو در زمان خیلی کوتاهی آماده کرد. این دستگاه برای مواقعی که عجله دارید و فرصت درست کردن شام را ندارید کاربرد زیادی دارد. این دستگاه با کمترین زمان و بدون هیچ دردسری یک غذای خوب را برای شما آماده می کند. نام دیگر ساندویچ ساز اسنک ساز است و برای افرادی که شاغل هستند و فرصت زیادی برای آشپزی کردن ندارند مناسب است. افراد میتوانند به وسیله ی آن یک صبحانه و شام عالی را درست کنند. شاید از نظر خیلی افراد خرید ساندویچ ساز یک خرید اضافی باشد اما برای افرادی که شاغل هستند محصول بسیار مناسب است. ما در مقاله راهنمای خرید ساندویچ ساز تعدادی از بهترین مارک های ساندویچ ساز را به شما عزیزان معرفی می کنیم و پرفروش ترین مدل ها را از نظر کاربران ذکر می کنیم.

مزایا و کاربرد های ساندویچ ساز

از ساندویچ ساز می توان برای کبابی کردن انواع ساندویچ استفاده کرد. با استفاده از ساندویچ می توانید در عرض چند دقیقه یک غذای خوب و لذیذ را درست کنید. شما عزیزان میتوانید با ایده های خلاقانه انواع ساندویچ را در کمترین زمان ممکن آماده کنید. خوبی این دستگاه این است که یک بار مصرف نیستند و تا هر زمان که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید. با دو برش نان و مواد غذایی که با ذوق آن را آماده کرده اید و دستگاه ساندویچ ساز می توانید یک وعده غذایی خیلی لذیذی آماده کنید. در بعضی از ساندویچ ساز ها امکان درست کردن پنکک، املت، استیک بیکن و نان تست فرانسوی وجود دارد.

راهنمای خرید ساندویچ ساز

با توجه به زندگی امروزه که خیلی پر مشغله است همه ی افراد به دنبال  راحت تر شدن کار های خود هستند کمتر درگیر باشند و بتوانند وقت بیشتری برای خود داشته باشند. ساندویچ ساز از آن دسته وسایلی است که کار را خیلی راحت تر کرده است می توان خیلی سریع یک غذای لذیذ تهیه کرد. اما برای خرید یک ساندویچ ساز باید به نکاتی توجه کنید در ادامه مطلب به چند نکته در مورد ساندویچ ساز می پردازیم.

توان دستگاه ساندویچ ساز باید بالا باشد، هر چه توان ساندویچ ساز بالاتر باشد قدرت گرمایشی، دما و میزان حرارت آن بالاتر خواهد بود. در این صورت زمان پخت کمتر و طبخ غذا نیز سریعتر انجام می شود. ساندویچ سازی انتخاب کنید که صفحات آن به راحتی جدا شوند تا بتوانید به راحتی آن ها را شسته و تمیز کنید. یک ساندویچ ساز خوب باید سبک باشد تا بتوان آن را به راحتی جا به جا کرد. اگر تعداد خانه های ساندویچ ساز بیشتر باشد تعداد ساندویچ بیشتری می توانید درست کنید. باید دسته های ان عایق حرارت باشد تا در هنگام داغ شدن بتوانید به آن دست بزنید. جنس صفاحت آن اگر نچسب باشد بهتر است زیرا ب راحتی میتوانید ساندویچ را از آن جدا کنید.

مشخصات مهم هنگام خرید ساندویچ ساز

جنس صفحات ساندویچ ساز : در هنگام خرید به جنس صفحات خوب دقت کنید و جنسی انتخاب کنید که از تفلون باشد. جنس تفلون نچسپ می باشد و هنگام پخت ساندویچ ها به ته آن نمی چسپد. مورد مهم دیگر این است که صفحات آن قابلیت جدا شدن را داشته باشد زیرا بسیار آسان و راحت می توانیدان را چه با دست و چه در ماشین ظرفشویی شستوشو دهید.

جنس بدنه: اگر جنس بدنه از استیل ضد زنگ باشد مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت، خوردگی، رطوبت، و ضربه خواهد داشت.

المنت های حرارتی: از دیگر قسمت های مهم یک ساندویچ ساز المنت های ان می باشد. المنت های یک ساندویچ ساز باید طوری جای گذاری شده باشند که حرارت به همه قسمت های برسد و سریع داغ شود تا پخت یک نواختی داشته باشد.

ایمنی: ساندویچ ساز باید از ایمنی کاملی برخوردار باشد به طوری که د رهنگام کار با ان صفحات قفل شوند.

سیستم قطع کن خودکار: اگر ساندویچ ساز مجهز به سیستم قطع کننده خودکار در زمانی که حرارت دستگاه از میزان مشخصی بالاتر رفت ساندویچ ساز به طور خودکار خاموش می شود و به آن آسیبی وارد نمی کند. با داشتن این ویژگی باعث افزایش طول عمر ساندویچ ساز می شود.

راهنمای خرید ساندویچ ساز

 

پر فروش ترین ساندویچ ساز های موجود در بازار

ساندویچ ساز پرشیا فرانس دارای توان ۱۴۰۰ وات است، یک ساندویچ ساز با عملکرد عالی وقدرتمند است. ظرفیت ۸ عدد ساندویچ را دارد. دارای تعداد عملکرد دو کاره است. جنس از تفلون نچسپ بوده و در زمان درست کردن اسنک،ساندویچ و…چراغ نشان گر سبز روشن می شود. این دستگاه مجهز به لامپ LED است و در هنگام روشن بودن چراغ نشان گر قرمز روشن میشود. دارای دو محافظ بالایی و پایینی است. این محصول عالی را می توانید در سایت اینترنتی گزینگ کالا خیلی راحت خریداری کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 351
  • بازدید سال : 6,405
  • بازدید کلی : 9,030