loading...
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا
خانم چالاک بازدید : 24 پنجشنبه 25 اسفند 1401 نظرات (0)

چرا باید جارو شارژی بخریم؟

 امروزه تمیز کردن محیط منزل، ادارات و… بسیا راحت شده است و با پیشرفت تکنولوژی هر روز شاهد نمونه ای جدید از جارو ها برای تمیز کردن هستیم. سبک زندگی نیز این روزها تغییر کرده است و مانن قدیم نیست و همه ی افراد به دنبال راحت ترین روش برای تمیز کردن محیط اطرف خود هستند. یکی از بهترین خرید های که می توانید انجام دهید خری جارو شارژی است. به دلیل سبک بودن و حمل آسان در هر جایی قابل استفاده هستند. قدرت مکش جارو های شارژی کمتر از جارو برقی است اما به خوبی از پس تمیز کردن بر می آیند. در ادامه ی مطلب به مشخصات جارو شارژی پرشیا که یک برند معروف و پر فروش می باشد می پردازیم. مهم ترین نکات یک جارو شارژی خوب که می تواند داشته باشد را برای شما بازگو می کنم تا بتوانبد بهترین خرید را داشته باشید.

کارایی جارو شارژی پرشیا چیست؟

یکی از گزینه هایی که باعث شده افراد به جارو شارژی علاقه مند باشند سبک بودن آن است. زیرا با داشتن وزن کمی که دارند به راحتی می توانند آن را حمل کنند و به تمیز کردن مکان های که با جارو برقی قادر به تمیز کردن آن نخواهند بود بپردازند. برای نظافت های کم حجم که نمی توان از جارو برقی استفاده کرد بسیار مناسب می باشد. جارو شارژی همان طور که از اسم آن پیدا است باید برای کار کردن با آن را شارژ کنید. سعی کنید جارویی خریداری کنید که شارژ را به خوبی نگهدارد زیرا در این صورت مدت زمان بیشتری می توانید از آن استفاده کنید. جارو شارژی پرشیا از تمام قابلیت هایی که یک جارو شارژی خوب دارد برخوردار است. 

مزایای استفاده از جارو شارژی پرشیا

جارو شارژی یک وسیله پرطرفدار و پرکاربرد در تمیز کردن انواع محیط منزل، کار و ماشین می باشد.جاروهای شارژی با ویژگی‌های خوبی که دارد پس از ورود به بازار خیلی سریع مورد استقبال مردم قرار گرفت و توانست با جاروبرقی به رقابت بپردازد. یکی از دلایلی که  باعث شد جارو شارژی طرفدار زیادی داشته باشد داشتن مزیت‌هایی در استفاده از جاروهای شارژی نسبت به جاروبرقی بود. این وسیله به دلیل جابه‌ جایی آسان، و سرعت عمل در استفاده از آن به ویژگی آن افزوده است. همچنین یکی دیگر ار مزیت های آن کوچک بودن جارو شارژی نسبت به جاروبرقی است که فضای کمی برای نگهداری آن لازم است.

ویژگی‌  داشتن باتری جارو شارژی به کمتر مصرف کردن برق کمک بسیاری می کند. نداشتن سیم برق در جارو شارژی نسبت به جارو برقی باعث شده تا راحت تر بتوانید آن را حمل کنید و ا زجایی به جای دیگر ببرید. د رمواقعی که برق قطع است بهترین گزینه برای تمیز کردن محیط است. بسیاری از قسمت های خانه یا محیط کار غیر قابل دسترس بوده و نمی توان از جارو برقی استفاده کرد در این مواقع استفاده از جارو شارژی انتخاب خوبی است. جارو شارژی پرشیا از همه این ویژگی های خوب برخوردار است.

 

میزان صدا جارو شارژی پرشیا

 نداشتن صدای زیاد یکی از ویژگی‌ های جارو شارژی خوب به حساب می آید. صدای زیاد جارو برقی باعث آزار خود و اطرافیان می شود بنابراین خرید یک جارو شارژی کم صدا می تواند این مشکل را رفع کند. جارو شارژی پرشیا از صدای بسیار مطلوبی برخوردار است و باعث  هیچ گونه آزاری نمی شود. صدای جارو شارژی پرشیا به گونه ای ات که وقتی ان را روشن می کنید قادر به شنیدن صدای تلفن یا آیفون منزل خود خواهید بود.

حجم مخزن جارو شارژی پرشیا

جارو شارژی ها دارای یک مخزن می باشند که محل جمع آوری آشغال‌ ها در داخل آن می باشند و از گنجایش ۰.۶ لیتر می باشد. هر چقدر مخزن جارو شارژی بزرگ‌تر باشد دیرتر پر می شود و می‌توانید مدت زمان بیشتری می توانید از ان استفاده کنید. یکی از ویژگی‌ های یک جارو شارژی خوب این است که مخزن آن بزرگ باشد اما طوری طراحی شده باشد که حمل ان را سخت نکند. برای این که بفهمید مخزن جارو شارژی چند لیتر می باشد قبل از خرید از فروشنده سوال کنید و یا اینکه دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید.

 

مخزن جارو شارژی پرشیا

 

قیمت جارو شارژی پرشیا در گزینگ کالا

قطعا قیمت محصولات برای هر یک از ما مهم می باشد و در هنگام خرید خیلی به این موضوع توجه می کنیم. قیمت برای خیلی از افراد اصلی‌ترین ویژگی محصول می باشد و م یخواهند با توجه به بودجه ای که برای محصول در نظر گرفته اند از ویژگی های خوبی برخوردار باشد. قیمت جارو شارژی بر اساس ویژگی‌ های مختلفی که دارد تعیین می‌شود. به عنوان مثال میزان مکش آن،‌ مصرف باتری و میزان صدا و… همگی روی قیمت یک جارو شارژی تاثیر می گذارد. هر چقدر آپشن‌ های جارو شارژی بیشتر باشد و موتور آن قوی‌تر باشد از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود. قیمت جارو شارژی پرشیا با توجه به کیفیت و کارایی خوبی که دارد دارای قیمت مناسبی است و هر فردی با هر میزان بودجه ای که دارد نمی تواند ان را خریداری کند. 

جنس بدنه جارو شارژی پرشیا مدل ۹۶۵

 یکی از موضوعاتی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید جنس بدنه ی جارو شارژی می باشد. از آن جایی که جارو شارژی را به دلیل حمل و نقل زیاد به اطرف می برید شاید بارها در هنگام جارو کردن، بدنه آن به پایه مبل، پایه تخت و  یا جاهای دیگر برخورد کند و یا اینکه از دستتان بیفتد و دچار ضربه شود. جنس بدنه ی جارو شارژی پرشیا از پلاستیک فشرده مرغوب می باشد و دربرابر ضربات ناگهانی که پیش می آید محکم می باشد. جنس لوله جارو شارژی نیز یکی دیگر از ویژگی‌ های یک جارو شارژی به حساب می آید. زیرا به دلیل اینکه به همه جا برخورد می کند باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

 

وجود سری های مختلف در جارو شارژی پرشیا

وجود یک یا چند سری همراه جارو شارژی می‌تواند آن را به یک جارو شارژی باکیفیت و مرغوب تبدیل کند. از این سری‌ ها در جاهای مختلفی برای تمیز کردن مورد استفاده قرار می‌گیرند.  نظافت جاهایی که دسترسی به آن ها مانند مبل‌ها، گوشه‌های خانه، زیر یخچال و گاز، سرامیک و حتی گردگیری پرده‌ها سخت می باشد  را می توانید به وسیله این سری ها انجام دهید. جارو شارژی پرشیا از برس توربو، برس ساده وبرس اصلی برخوردار می باشد. که هر کدام برای تمیز کردن انواع مختلفی به کار می روند. نصب این سری ها بسیا راسان بوده و به راحتی جدا می شوند.

برای مطالعه ادامه این وبلاگ از طریق این لینک https://gzingkala.com/advantages-and-disadvantages-of-the-persian-cordless-vacuum-cleaner-model-965/ وارد سایت لوازم خانگی گزینگ کالا شوید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 383
  • بازدید سال : 6,437
  • بازدید کلی : 9,062