loading...
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا
خانم چالاک بازدید : 27 دوشنبه 15 اسفند 1401 نظرات (0)

راهنمای خرید بهترین و پرفروش ترین آون توستر

استفاده کردن از توستر در گذشته در بین مردن بیشتر برای تهیه گرم کردن نان تست برای تهیه صبحانه بوده است. اما با پیشرفت تکنولوژی آون توستر های پیشرفته تری برای استفاده ی بیشتر و راحت تر کردن کار ها وارد بازار شده اند. آون توستر ها پخت غذا را به حداکثر رسانده اند و نقش بسیار مهمی در طبخ غذا در آشپزخانه دارند. اگر قصد خرید یک آون تستر خوب را دارید حتما قبل از خرید بررسی های لازم را انجام دهید و مقاله های مربوط به خرید آون توستر را مطالعه کنید در این مقاله سعی داریم شما را با ویژگی های خوب یک توستر بی نظیر آشنا کنیم و پرفروش ترین آون توستر های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. آون توستر های مختلفی در بازار عرضه می شوند که هر کدام مزایا و معایبی دارند. باید بدانید که توستر را فقط برای گرم کردن مواد غذایی خریداری می کنید یا می خواهید غذاهایتان را نیز با آن طبخ کنید.

 

معرفی انواع آون توسترهای موجود در بازار

امروزه توستر های مختلفی در بازار موجود می باشند که هر کدام ویژگی ها و کارکرد های مختلفی دارند. آون توستر معمولی، آون توستر فن دار، آون توستر مادون قرمز، آون توستر جوجه گردان از جمله اون توستر های موجود در بازار هستند. در ادامه ی مطلب به بررسی و پرداختن به هر یک از این مدل ها می پردازیم.

راهنمای خرید آون توستر معمولی

یکی از پر استفاده ترین مدل های آون توستر موجود در بازار آون توستر معمولی می باشد. آون توستر معمولی بای پخت غذا مناسب نیست و از آن تنها برای گرم کردن و تست کردن انواع غذا استفاده می‌شود. در صورتی که می خواهید یک دستگاه با کارکردی آسان داشته باشید خرید آون توستر معمولی بهترین انتخاب است. می توانید این آون توستر را به دلخواه تنظیم کنید. اندازه آون توستر معمولی طوری طراحی شده است که امکان قرار دادن یک نان کامل در آن وجود دارد. از مزایای آون وستر می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. دارای تنوع بالا در طرح و رنگ هستند. استفاده ا زآن ها بسیار راحت می باشد. برای تست کردن و برشته کردن نان، گرم کردن غذا و .. مناسب هستند.

 

خرید آون توستر معمولی

 

 خرید آون توستر فن دار

اون توستر مدل فن دار کارایی بهتری نسبت به سایر مدل ها دارد و از بهترین مدل های موجود در بازار می باشد. آون توسترهای فن دار بیشترین محبوبیت و کارایی را برای مصرف کنندگان دارند. این مدل توستر از تکنولوژی به روزتری استفاده کرده و هوای گرم را به صورت یکنواخت درون فر به حرارت در می آورد. پخت و پز انواع غذا در توسترهای فن دار سریع تر و با کیفیت بالاتری انجام می شود. تنها مشکل این دستگاه قیمت خرید بالای آن نسبت به سایر مدل ها می باشد. از مزایای استفاده از این آون توستر این است که راحت‌ تر و سریع‌ تر غذا را آماده می‌ کند. کیفیت پخت غذا در آن بالا می باشد. برای پخت و پز، برشته کردن و کباب کردن بسیار مناسب است.

 

 خرید آون توستر فن دار

 

راهنمای خرید آون توستر با امواج مادون قرمز

یکی دیگر از مدل های موجود در بازار توستر امواج مادون قرمز می باشد. تفاوت این آون توستر با توستر های دیگر استفاده از نور مادون قرمز برای پخت و پز می باشد. این حالت به یک نواخت پخش شدن گرما در فضای توستر کمک می کند و به پخت بهتر مواد کمک بسیاری می کند. نسبت به مدل های دیگر موجود در بازار از تنوع کمتری برخودار  هستند. از این دستگاه برای پخت مواد غذایی، گرم کردن و خشک کردن مواد غذایی و یخ زدایی مواد استفده می شود. این اشعه آون توستر هیچ ضرری برای سلامتی ما انسان ها ندارد و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. از مزایای این آون توستر می توان به سریع و یکنواخت آماده  کردن غذا ، سریع گرم شدن فضای آن نسبت به بقیه مدل ها، نیاز نبودن به یخزدایی جداگانه برای غذاهای منجمد و در مصرف انرژی صرفه جویی کردن اشاره کرد.

راهنمای خرید آون توستر جوجه گردان

خرید آون توستری گه جوجه گردان داشته باشد انتخاب خوبی برای خرید است. این آون توستر نسبت به سایر مدل های موجود در بازار دارای کارایی کمتری است و بیشتر برای پخت گوشت و مرغ به کار می رود. در این دستگاه یک محور چرخنده به کار رفته است که می تواند به پخت بهتر و باکیفیت تر انواع گوشت و مرغ کمک کند. این آون توستر برای پخت مرغ سوخاری و انواع گوشت مناسب است. یک یا دو جوجه‌ی کامل در آن‌ قرار می‌ گیرد و کیفیت پخت گوشت و مرغ در آن بالا است. از معایب این آون می توان به  اینکه در این توستر امکان پخت بسیاری از غذاها در آن وجود ندارد، این دستگاه از نوع تک کاره است و فضای زیادی را  اشغال می کند اشاره کرد.

 

توستر جوجه گردان

 

در خرید توستر به چه نکاتی توجه کنیم؟

ظرفیت: توجه کردن به گنجایش داخلی آون توستر از آن گزینه هایی است که نباید فراموش کنید. با توجه به جمعیت افراد خانواده و نوع نیاز خود و انتظاراتی که از دستگاه دارید می توانید آون توستری با ظرفیت مناسب خود دتهیه کنید.

توان مصرفی: توان مصرفی آون توسترها بین ۱۲۰۰ الی ۱۸۰۰ وات است. هر چه توان دستگاه بیشتر باشد آون توستر قدرتمندتری خواهید داشت.

جنس درب: در هنگام خرید آون توستر مدل هایی بخرید که دارای درب شیشه ای باشند داشتن این ویژگی به شما کمک می کند تا از وضعیت مواد غذایی موجود در آون توستر خود با خبر باشید.

قابلیت تمیز کردن: یکی از نکاتی که در هنگام خرید نباید آن را فراموش کنید داشتن سینی مخصوص دستگاه برای تمیز کردن فضای داخل توستر است زیرا علاوه بر قابل حمل بودن، شست و شو را برای شما بسیار راحت می کند.

تنظیمات دما و حرارت: با خرید آون توسترهایی که قابلیت تنظیم دارند شما می توانید میزان حرارت، مدت و نوع پخت را مشخص کنید. با قرار دادن مواد غذایی خود درون آون توستر می توانید به دیگر کارهای خود رسیدگی کنید.

سایر امکانات: آون توستر خریداری کنید که دارای برنامه های گوناگون باشد.

 

برای مطالعه ی ادامه این وبلاگ می توانید از طریق این لینک https://gzingkala.com/guide-to-buying-the-best-brand-of-oven-toaster/ وارد سایت لوازم خانگی گزینگ کالا شوید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 349
  • بازدید سال : 6,403
  • بازدید کلی : 9,028