loading...
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا
خانم چالاک بازدید : 28 دوشنبه 10 بهمن 1401 نظرات (0)

فر تنوری چیست 

فر تنوری دستگاهی برای آشپزی است که فضای آن بسته و به شکل دایره ای شکل است و از جریان برق برای تولید حرارت و گرما استفاده می کند. این محصول از یک یا چند المنت حرارتی که در بالا و پایین آن گذاشته است برای ایجاد گرما و پخت مواد غذایی استفاده می‌کند. ترموستات موجود در این فرها میزان حرارت را اندازه می‌گیرد و با خاموش و روشن کردن المنت‌ها، حرارت درون فر را برای پخت مواد مورد نظراماده می کند. اگر میخواهید غذا هایتان مغز پخت شوند فر های برقی تنوری برای درست کردن غذاهایی که به مغز پخت شدن نیاز دارند گزینه مناسبی هستند. برای گریل کردن، درست کردن مرغ تنوری، کیک، نان و پیتزا می توانید از این فر های تنوری برقی استفاده کنید. در ادامه راهنمای خرید بهترین مارک فر تنوری خانگی ما به کاربرد فر تنوری و طرز تهیه کیک و مرغ در این دستگاه می پردازیم.

مصرف انرژی در فرهای برقی تنوری

فرهای برقی تنوریتوان مصرفی آن ها بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است. میزان مصرف برق توسط دستگاه به تنظیمات ترموستات و دمای تنظیم شده در فر تنوری بستگی دارد. میزان برق مصرفی فرهای برقی تنوری به اندازه آن بستگی دارد و فرهای بزرگ‌تر برق بیشتری مصرف می‌کنند. به طور کلی انرژی مصرفی در فر برقی تنوری به حجم لیتر آن و اندازه آن  بستگی دارد. برای این که بدانید مصرف انرژی هر فر چقدر است با ید به این موارد توجه کنی زیرا هر محصول با محصول دیگر متفاوت است. توان مصرفی فر تنوری برقی ها با هم متفاوت است. دمای انتخاب شده برای پختن غذا در فر ها بستگی به نوع فر و زمانی که شما برای ان می گذارید دارد. مدت زمان استفاده شده برای پخت غذا از زمان روشن شدن فر تا خاموش شدن آن متفاوت است.

مزایای داشتن بهترین مارک فر برقی تنوری

غذا در فرهای تنوری برقی به صورت یکنواخت تری پخته می شود و نسبت به غذاهایی که به روش های دیگر پخته می شوند، طعم ان ها لذیذتر و خوش طعم تر است. برای برشته شدن و ترد شدن غذا ها لازم است که حرارت از بیرون به غذا وارد شود و فرهای تنوری برقی به خوبی این کار را انجام می‌دهند. با توجه به این که اندازه ی این فر ها بزرگ است به راحتی می توانید غذایی اب حجم زیاد در آن درست کنید. در فرهای برقی می توانید بدون محدودیت از انواع سینی های ساده، تفلون، گرانیت و … استفاده کنید.

 

مزایای داشتن بهترین مارک فر برقی تنوری

 

پیشنهاد هایی برای کاهش مصرف برق فر برقی

اگر فر های برقی با حجم و اندازه پایین می توانند کار شما را راه بندازند فر های بزرگ خریداری نکنید. گاهی اوقات میزان غذای شما زیاد است میتوانید به جای این که از فر های بزرگتر استفاده کنید در دو نوبت مواد غذایی را به درون فر انتقال دهید. اگر آشپز هستید و باید فر شما بزرگ باشد فر های بزرگ با حجم ۹۰ لیتر خریداری کنید. در هنگام خرید به این نکته توجه کنید که حتما فر شما دارای برگه مصرف انرژی با رده A باشد . باز و بسته کردن درب فر به هنگام کار اشتباه است و باعث مصرف بی رویه انرژی می شود. برای پخت غذاهای خود در داخل فر از ظروفی که مخصوص فر هستند استفاده کنید، زیرا به سرعت گرم میشوند و حرارت را برای زمان بیشتری حفظ میکنند.

 

مزایای استفاده از فر های تنوری برقی نسبت به فر های گازی

از مزایای این فر های تنوری طاهر زیبای آن هاست. بیشتر فر های تنوری برقی دارای سطح پخت شیشه ای زیبا هستند. تمیز کردن این سطوح صاف راحت تر از فر های گازی است، که برای تمیز کردن فر های گازی نیاز به برداشتن مشعل ها و صفحات دارید. یکی دیگر از مزایای فرهای تنوری برقی که  باید به آن توجه کنید سهولت استفاده از آنها است. به راحتی با فشار یا چرخاندن یک دکمه روشن می شود.  میز صاف فرهای تنوری برقی مکانی محکم برای قراردادن قابلمه ها و ظروف است. یکی دیگر از مزایای استفاده از فر های تنوری برقی قیمت مناسب آن هاست. از دیگر ویژگی این نوع فر ها استفاده آسان آن هاست و نیازی به نصاب ندارند. بسیار سبک و  حمل آن ها راحت است.

 

انتخاب بهترین مارک فر برقی تنوری

هنگام خرید فر های تنوری برقی به موارد زیر توجه کنید تا خرید بهتری داشته باشید. فری انتخاب کنید که مجهز به تایمر باشد. بعضی از  فر های تنوری برقی تایمر ندارند و زمان پخت در آن ها را باید خودتان مدیریت کنید. فری خریداری کنید که جنس سینی آن نچسپ باشد. برخی از انواع فر تنوری برقی سینی ساده ای دارند که برای مثال خاصیت نچسب بودن را ندارند. فرهایی که سینی آن ها  از جنس تفلون یا گرانیت ساخته شده اند هم نچسب بوده و هم اینکه دوام خوبی دارند. فرهای تنوری برقی به خاطر حرارتی که از خود تولید می کنند باید استاندارد های لازم را داشته باشند. استفاده از رنگ های بی کیفیت در بدنه باعث می شود فر تنوری خیلی زود شکل خود را از دست بدهد. پس در هنگام خرید به رنگ فر دقت کنید.

 

انتخاب بهترین مارک فر برقی تنوری

 

خرید فر تنوری برقی ارزان

شما عزیزان در هنگام خرید به برند فر های تنوری توجه کنید زیرا خرید مارک معتبر باعث کمتر هزینه کردن شما می شود. برند گل فر یا همان گوزل فر به عنوان یکی از معتبر ترین مارک در فروش فر تنوری است. این فر برقی تنوری دارای قیمتی بسیار مناسب است و خرید آن برای همه مردم امکان پذیر می باشد. با توجه به قیمت مناسب و کارایی های متنوعی که میتوان با ان انجام داد خرید آن را به صرفه ساخته است. یکی دیگر از مارک ای پرفروش فر تنوری آرکاسان است. فر تن.ری آرکاسان هر آنچه یک فر برقی خوب باید داشته باشد را دارد. شما عزیزان در گزینگ کالا به راحتی می توانید این فر های با کیفیت و قیمت مناسب را تهیه کنید.

برای طرز استفاده از  فر تنوری می توانید از طریق این لینک https://gzingkala.com/buy-the-best-oven-brands/ وارد سایت لوازم خانگی گزینگ کالا شوید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 375
  • بازدید سال : 6,429
  • بازدید کلی : 9,054